Khanna\Reidinga ontwikkelt film voor NN Group
- Bureaus
- 3 mrt 2017 @ 14:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Televisie
- 3 mrt 2017 @ 14:02
- Redactie Bureaus
'It’s different when it’s yours’ is de naam van de nieuwe campagne van NN Group, in Nederland bekend als Nationale-Nederlanden. De campagne benadrukt hoe uniek ieder mens is en hoe we belangrijke momenten in het leven telkens op onze eigen unieke manier ervaren. Voor iedere individuele klant is hun eigen situatie datgene wat er het meest toe doet. En als financiële dienstverlener is NN er trots op iedere dag miljoenen families en bedrijven te kunnen helpen.
Deze film bedacht door Khanna\Reidinga en uitgevoerd door CZAR Amsterdam, verbeeldt waar NN voor staat en waar het in gelooft. De film viert dat iedereen uniek is, en dat verbindt ons allemaal.
Hesling Reidinga, Executive Director Khanna\Reidinga: 'We zijn allemaal hetzelfde, maar toch verschillend. We ervaren hetzelfde, maar op verschillende manieren. Dat is in feite wat er in deze campagne getoond wordt – de universaliteit maar het unieke van de mens is een enorm rijk terrein om te ontdekken.'
Remco Barier, Head of Branding bij NN Group: 'NN Group helpt mensen met het veiligstellen van hun financiële toekomst. In onze campagnes willen we mensen inspireren om te zorgen voor datgene wat voor hen het belangrijkste is. Onze nieuwste campagne ‘It’s different when it’s yours’ focust op herkenbare ervaringen die toch door iedereen anders ervaren worden. Iedere dag starten duizenden bedrijven, maar dat maakt het starten van jouw eigen bedrijf niet minder speciaal. Iedere dag worden er kinderen geboren, maar de dag waarop jouw kind wordt geboren herinner je voor altijd. We zijn er trots op dat er dagelijks miljoenen families, huishoudens en bedrijven geholpen worden door onze diensten, maar we begrijpen heel goed dat je eigen familie, thuis of werk het allerbelangrijkste is.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing