MWM2 wint aanbesteding Kamer van Koophandel
- Bureaus
- 27 mrt 2017 @ 09:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesOnderzoekKlanten
- 27 mrt 2017 @ 09:59
- Redactie Bureaus
MWM2 heeft de Ondernemerspanel-aanbesteding van de Kamer van Koophandel gewonnen. MWM2 zal de komende jaren voor de KvK een Ondernemerspanel gaan opzetten en beheren. Het panel wordt gebruikt om onder andere behoefte- en productonderzoek uit te voeren onder ondernemers. De keuze voor MWM2 werd gemaakt na een zorgvuldige openbare aanbesteding waar zeven bureaus op inschreven.
Bij deze keuze was het voor de Kamer van Koophandel belangrijk dat het bureau een portfolio van innovatieve onderzoeksmethoden kan bieden voor het verkrijgen van inzichten in behoeften van de doelgroep. MWM2 biedt klanten een combinatie van hoogwaardige techniek, innovatieve onderzoeksmethoden en gepassioneerde consultants. Dit alles om organisaties te helpen luisteren naar hun stakeholders.
Het portfolio van onderzoeksoplossingen bij MWM2 bestaat onder andere uit: online research communities waarin ondernemers de dialoog aan kunnen, visueel aantrekkelijke online vragenlijsten, een Research App om in het moment te meten en agile-methoden zoals de MWM2 Concept Scrum. Met de Concept Scrum wordt een conceptidee binnen één week onder de doelgroep gevalideerd middels kwalitatief en kwantitatief onderzoek.
Rachel van Rootselaar, associate teammanager Not-for-Profit bij MWM2: 'Wij zien er naar uit om samen met de Kamer van Koophandel te luisteren naar hun klanten en hun stem te vertalen naar nieuwe en verbeterde producten en diensten van de KvK.'
Ook Marijke van der Veen, Senior marktonderzoeker bij KvK kijkt uit naar de samenwerking met MWM2: 'MWM2 biedt een breed palet aan moderne onderzoeksmethoden waarmee wij meer inzicht krijgen in waar ondernemers behoefte aan hebben. We gaan enthousiast met MWM2 aan de slag.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing