PR-bureau Typhoon breidt uit naar Nieuw-Zeeland
- Bureaus
- 28 mrt 2017 @ 10:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PromotieZakelijkCommunicatiePR
- 28 mrt 2017 @ 10:22
- Redactie Bureaus
Niche-marketing- en PR-bureau Typhoon Hospitality heeft zijn Europese diensten uitgebreid naar de Asia Pacific met een vestiging in Auckland, Nieuw-Zeeland. Het van origine Amsterdamse bureau bundelt de krachten met het lokale partner agency Lily & Louis om te werken voor ’s werelds grootste merken en zelfstandige ondernemers binnen de hospitality-industrie.
‘We grapten wel eens over Typhoons “wereldoverheersing”. In de grap zat een daadwerkelijke wens om internationaal uit te breiden verborgen', zegt Yaela Betsalel, managing director van Typhoon Hospitality. 'Een half jaar geleden vond ik in Auckland de perfect uitvalsbasis om die stap te nemen. Auckland bevindt zich nu op hetzelfde punt qua hospitality als Amsterdam deed ten tijde van de oprichting van Typhoon. Met het Asia Pacific HQ zullen we niet meer enkel de Amsterdamse/ Europese hospitality partner in crime te zijn, maar de confident van merken en ondernemers van over de hele wereld.’
Typhoon naar Nieuw-Zeeland
In 2012 ontstond Typhoon Hospitality vanuit de overtuiging dat, wanneer het op marketing aankomt, de hospitality branche niet alleen beter kon, maar ook beter verdiende. De ambitieuze start-up groeide, mede door de specialistische aanpak binnen de industrie, uit tot de partner in crime van merken als Hendrick’s Gin, Deliveroo, en THE ENTOURAGE GROUP. Met de uitbreiding naar Nieuw Zeeland voert het nichebureau haar missie om marketing- & PR in hospitality te verbeteren voortaan uit in twee verschillende tijdzones. De vesting in Amsterdam blijft zich richten op Europa; Typhoon Hospitality Nieuw-Zeeland is voortaan verantwoordelijk voor de complete Asia Pacific.
Om aan de andere kant van de wereld haar expertise optimaal in te kunnen zetten, bundelt Typhoon Hospitality de krachten met boutique agency Lily & Louis. Lily & Louis maakt met het benodigde lokale netwerk en kennis van de markt het specialisme van Typhoon compleet. Typhoon Hospitality Nieuw-Zeeland biedt partners – net als in het Europese HQ - een op maat gemaakte 360°-services. Ondernemers en merken worden ondersteund in o.a. PR, marketing, social media, brand activations, branding, design en concept development.
‘Typhoon ontwikkelde in zo’n 5 jaar een ongekend specialisme in hospitality-marketing, -PR en -communicatie. Wij zijn vereerd om een compleet nieuwe markt vol potentie te gaan bedienen met onze partners van Lily & Louis. Om zo een toegevoegde waarde te zijn voor de industrie in Nieuw-Zeeland. En ver daarbuiten.’
Typhoon, Lily & Louis
Typhoon Hospitality is een internationaal 360° marketing en communicatiebureau dat gespecialiseerd is in hospitality. Van restaurant tot hotel tot food & spirit brand en alles ertussenin; if it's hospitality related, it's their business! Het jonge, sterke en creatieve team maakt van hun ideeën concrete plannen met een op maat gemaakte mix van PR, online marketing, social media, events en design. Die missie brengt Typhoon Hospitality in de praktijk voor internationale merken als Nespresso, Kimpton, Belvedere Vodka, Deliveroo en NH Collection Grand Hotel Krasnapolsky. Het Europese kantoor van Typhoon Hospitality is gevestigd in Amsterdam.
Lily & Louis is een snelgroeiend boutique lifestyle-PR-bureau gespecialiseerd in contentcuratie voor bedrijven, media, consumenten, social media en stakeholders. Met een portfolio dat bestaat uit de meest geliefde merken van Nieuw-Zeeland en pioniers binnen hun branche, is Lily & Louis niet bang om de doelgroep aan te spreken door de boodschap van ruis te ontdoen. Het team werkt op een strategisch en creatief niveau aan campagnes. Om zo Nieuw-Zeelanders aan te spreken en gelijktijdig merkbewustheid te creëren.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing