Regisseurs Andreas Roth, Jerom Fischer, Damien Hope en Marcel Kaper naar Eyeforce

Regisseurs Andreas Roth, Jerom Fischer, Damien Hope en Marcel Kaper naar Eyeforce
  • Bureaus
  • 2 mrt 2017 @ 11:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingCommercialsVideo

Eyeforce, het bedrijf dat het best bekend staat om zijn extreme sports films voor merken als Red Bull Media House, O’Neill, Wetransfer en KLM, presenteert vier regisseurs aan de Nederlandse markt. Het portfolio van regisseurs is een mix tussen internationaal en lokaal talent met uiteenlopende specialismen.

Bob van de Gronde, mede-oprichter Eyeforce: 'We merken dat we met name goed gevonden worden als productiepartij wanneer het gaat om sport, adventure en lifestyle, terwijl onze ambitie verder gaat dan dat. Met dit team aan regisseurs denken we enerzijds een breder en gevarieerder aanbod te hebben voor onze bestaande klanten, en anderzijds breekt het nieuwe markten open die voorheen minder relevant voor ons waren.'

Met regisseur Andreas Roth, die twee keer de Best Young Director Award won in Cannes, introduceert Eyeforce een aanstormend internationaal talent. Zijn stijl wordt omschreven als krachtig en filmisch, en hij werd bekend met zijn viral ‘The Exorcist’ die meer dan 30 miljoen views behaalde en daarmee in de top vijf belandde van best bekeken video’s van dat jaar.

Daarnaast gaat Eyeforce Jerom Fischer vertegenwoordigen, een conceptueel montage-regisseur die zijn stijl te danken heeft aan zijn het regisseren van films voor festivals zoals Digital en Into the Woods. Recentelijk maakte Jerom voor Eyeforce zijn eerste commercials voor de Rijksoverheid en Shimano.

Damien Hope, nu 1st AD. voor onder meer Paul Geusenbroek debuteerde vorig jaar met zijn commercial voor Brandt & Levie. Damien staat op de nieuwe website van Eyeforce omschreven als ‘Emotive Storyteller’, hij leunt vooral op beeld en sfeer om dat verhaal te vertellen.

Ook voegt Eyeforce een regisseur toe met een achtergrond in CGI. Marcel Kaper creëerde onder andere voor Tomorrowland complete CGI werelden. Hij vervult daarin vaak een driedubbelrol, waarin hij niet alleen de creative lead had maar ook regisseur en componist van de soundtrack was.

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken