Twente Marketing kiest Lemon Scented Tea

Twente Marketing kiest Lemon Scented Tea
  • Bureaus
  • 27 mrt 2017 @ 13:12
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingPitchesCampagnesKlanten

Creative storytelling agency Lemon Scented Tea heeft de pitch voor Twente Marketing gewonnen. Voor de herpositionering van de regio maakte het Amsterdamse bureau een merkcampagne om meer bezoekers naar Twente te trekken.

Quirine ter Haar, merkleider bij Twente Marketing: 'We waren op zoek naar een overkoepelend verhaal voor Twente, waarin alle elementen van de streek bij elkaar komen. Lemon Scented Tea was daarin overtuigend. Niet alleen hebben zij een heldere strategie neergelegd, maar ook een prikkelende merkcampagne ontwikkeld die past bij het eigenzinnige karakter van Twente.'

Gijsbregt Vijn van Lemon Scented Tea: 'Nederlanders gaan steeds vaker op vakantie in eigen land. Maar weinig denken daarbij aan Twente. Opmerkelijk! Want de streek heeft veel te bieden. Zeker voor mensen die de drukke Randstad even willen ontvluchten. We zijn dan ook heel blij dat we aan de slag gaan voor Twente Marketing.'

De campagne gebaseerd op de nieuwe merkpositionering wordt binnenkort gelanceerd. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken