Abovo Media start contentcampagne voor Curaçao
- Bureaus
- 10 apr 2017 @ 09:52
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ContentCampagnesMediabureau
- 10 apr 2017 @ 09:52
- Redactie Bureaus
Curaçao Tourist Board Europe (CTBE) lanceert vandaag de campagne 'Right Now In Curaçao'. In deze contentcampagne staan verhalen van eilandbezoekers centraal. Onder het mom van ‘Curaçao heeft je zoveel moois te vertellen’ zal het avontuurlijke en verrassende eiland samen met Catch en Abovo Media haar schoonheid aan het publiek tonen.
In de nieuwe campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op Curacao.com inspirerende verhalen over hun mooiste belevenissen en ervaringen op Curaçao. Tweewekelijks komen daar nieuwe verhalen bij.
Contentstrategie
De internationale campagne 'Right Now In Curaçao' is ontwikkeld in samenwerking met Catch, het volledige mediatraject voor Nederland en Duitsland is in handen van Abovo Media. Met behulp van radio, out-of-home, display/rich media, social en prerolls wordt voor 'alle verhalen' verwezen naar de website. Gestart is met een bereikscampagne waarmee de basis van het publiek wordt gevormd. Met onder meer retargeting wordt wekelijks gemeld dat er weer nieuwe verhalen bij zijn gekomen, om de doelgroep verder te enthousiasmeren.
Abovo Media is een snel groeiend onafhankelijk media-adviesbureau in Nederland en heeft ruim honderdtien professionals in dienst. Het bedrijf werkt onder andere voor Corendon, HG, Primera, Weber, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing