ASN en Selmore komen na gewoontedier met eendagsvlieg

ASN en Selmore komen na gewoontedier met eendagsvlieg
  • Bureaus
  • 5 apr 2017 @ 00:18
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MaatschappijMVOCommercialsCampagnes

ASN Bank is gestart met een nieuwe campagne, gericht op de toekomst. Na het introduceren van ‘Zo maakt geld gelukkig’ met Het Gewoontedier, introduceert de bank nu Eendagsvlieg. Boodschap: we zitten allemaal behoorlijk gevangen in het nu, terwijl alles wat we vandaag doen invloed heeft op morgen. Ook deze nieuwe campagne is ontwikkeld door reclamebureau Selmore.

In de campagne ‘Zo maakt geld gelukkig’ is het tijd om nog meer in de toekomst te kijken. We zitten allemaal behoorlijk gevangen in het nu terwijl alles wat we vandaag doen invloed heeft op morgen, op de wereld van de volgende generatie.

In verschillende media, waaronder de eigen kanalen, gaat ASN Bank laten zien hoeveel verschil je vandaag al kunt maken als het om de toekomst gaat. Dat verbeeldt de bank in een film over De Eendagsvlieg die als gast bij Pauw aan tafel zit. Deze film is samen met creative productiebedrijf Ambassadors tot stand gekomen.

Aardkloothommel

Ook op radio, Facebook en in online advertising maken we gebruik van dieren die niet zo met de toekomst bezig lijken te zijn, zoals het Wegrendier, de Roze Brilslang, de Oost-Indische Olifant en de Aardkloothommel. De boodschap is simpel: alles wat je vandaag doet, heeft invloed op morgen. Voor hetzelfde geld kies je voor een duurzame bank die wel rekening houdt met de volgende generatie. Door bij ASN Bank te beleggen en te sparen kun je daar heel eenvoudig aan bijdragen.

ASN Bank stimuleert samen met ruim 645.000 klanten duurzame vooruitgang. Dat levert pure winst op, en niet alleen in de vorm van geld. Want werken aan een leefbare wereld is goed voor ons allemaal. Door arbeidsomstandigheden te verbeteren, gaat iedereen erop vooruit. Door een rijkere natuur te stimuleren, verrijk je ook jezelf. En door een bijdrage te leveren aan duurzame energie, kan ook de volgende generatie profiteren van onze planeet. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken