Isobar haalt Sven Huberts terug van Singapore naar Europa

Isobar haalt Sven Huberts terug van Singapore naar Europa
  • Bureaus
  • 12 apr 2017 @ 10:47
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ZakelijkReclamePersonaliaStrategie

Sven Huberts wordt vanaf mei Director of Strategic Growth bij Isobar EMEA. Dit meldt Isobar, onderdeel van reclame-moloch Dentsu Aegis Network. Huberts komt hiervoor terug uit Singapore, waar hij Regional Managing Director APAC was sinds 2014.

In deze nieuwe rol rapporteert de Nederlander vanuit Amsterdam aan de mondiale topman Jean Lin. Huberts wordt verantwoordelijk voor strategische groeikansen in de EMEA-regio, door nauw samen te werken met het Dentsu Aegis Network Global Media Partnerships Team. Deze benoeming moet bijdragen aan nieuwe digitale marketing-oplossingen met betere user-experiences voor mediapartners. Ook is Huberts betrokken bij het mondiale M&A-team. Isobar kocht afgelopen jaar twee bedrijven in Europa: Magnetix in Kopenhagen en Blue-infinity in Genève.

Voorafgaand aan Huberts' vertrek naar Azië was hij managing director van Isobar Amsterdam. Hij heeft meer dan veertien jaar ervaring in digital marketing en was mede-oprichter van Marvellous, het Amsterdamse bureau dat later werd ingelijfd door Isobar.

Mobiele ervaring

Jean Lin, Global CEO van Isobar: 'Sven is one of founding members from an Isobar acquisition, who continues to contribute to Isobar's global development post earn-out. We are delighted to welcome him back home to EMEA after two and a half successful years in Asia. His expertise on mobile and his entrepreneurial passion will accelerate our ambition to deliver innovative client solutions integrating creativity, design, technology, media and commerce. He will work closely with Isobar's global team based in London, and with all of our EMEA business leads, to focus on the same mission of delivering digital transformation for our clients.'

Sven Huberts, Director of Strategic Growth, Isobar EMEA: 'To unlock the true value of creativity today, collaboration is key. I see a great opportunity to build partnerships across Dentsu Aegis Network’s unique operating model and with our global media partners to drive greater innovation and value. Acquisitions are central to our growth strategy across EMEA, and I will seek to bring together a new breed of innovative and creative companies who will help drive results for our agency, and ultimately our clients.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken