Jurian van der Hoeven van 22tracks naar Dawn

Jurian van der Hoeven van 22tracks naar Dawn
  • Bureaus
  • 12 apr 2017 @ 09:59
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MuziekPersonaliaStrategie

Reclamebureau Dawn breidt zijn strategie-afdeling uit met de komst van Jurian van der Hoeven (23), voorheen werkzaam bij muziekplatform 22tracks. Van der Hoeven is begonnen als Audience Planner bij Dawn en versterkt hiermee de strategische vloer van het bureau, dat geleid wordt door Strategy Directors Maarten Nefkens en Kees Kalk.

De strategie-afdeling van Dawn draait om drie pijlers: Brand, Culture en Audience, waarbij Brand wordt vertegenwoordigd door Kalk, Culture door Nefkens, en Audience nu door Van der Hoeven. Met de komst van Jurian is het strategische team nu compleet. De expertise die van der Hoeven met zich meebrengt ligt op het snijvlak van technologie, media en conceptontwikkeling. Hij zal zich bezighouden met nieuwe formats en productontwikkeling binnen het bureau.

Bij 22tracks was Jurian naast eindredacteur ook verantwoordelijk voor de algehele ontwikkeling van het platform. Daarnaast is Van der Hoeven bekend als muziekproducer Saux met meer dan 5 miljoen streams op Spotify.

Craft meets tech

'Dawn is een bureau dat zowel impact en cultuur als craft en technologie combineert voor maatschappelijk relevant en goed werk', zegt Van der Hoeven. 'Mijn audience-driven visie past daarom goed bij de bestaande focus en werkwijze van Dawn.'

Inge Ligthart, managing director van Dawn: 'We zijn ontzettend blij met de komst van Jurian. Met zijn aanstelling is niet alleen onze strategische driehoek Brand, Culture en Audience compleet, maar voegen we, heel belangrijk, ook weer een nieuwe generatie aan het Dawn team toe.'

Dawn bundelde recentelijk haar krachten met Morgan Freeman ter ere van de introductie van Swinckels’ superior pilsener in het retailkanaal met de ‘Inner-voice’-campagne en werkt ook voor klanten als Triodos Bank, Eneco en Artis.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken