Lexus strikt Mark Ronson voor campagne 'Make Your Mark'
- Bureaus
- 11 apr 2017 @ 13:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - BrandingMerkenEndorsementCampagnes
- 11 apr 2017 @ 13:02
- Redactie Bureaus
Lexus is voor de lancering van de nieuwe topcoupé LC een bijzondere samenwerking aangegaan met de internationaal gevierde muziekproducent Mark Ronson. In de campagne ‘Make Your Mark’ komt muziek van Ronson samen met het fraaie design van de nieuwe Lexus.
‘Make Your Mark’ is een vervolg op de campagne ‘The Life RX’ met acteur Jude Law uit 2015 en benadrukt opnieuw de ambitie van Lexus op het gebied van Experience Amazing. Niet alleen met sensationele modellen als de nieuwe Lexus LC, maar ook op het gebied van muziek, kunst en technologie. Tijdens de campagne ‘Make Your Mark’ – die zes maanden duurt – genieten klanten en fans van verrassende content en unieke belevenissen.
Over de samenwerking met Lexus zegt Mark Ronson: 'Ik werk graag samen met partners die innovatief en uniek zijn. Toen Lexus mij met het concept voor de campagne benaderde en ik de LC zag, voelde dat verfrissend en spannend. Ik werd aangetrokken door het idee inspirerende muziek te gebruiken om hiermee een speciale ervaring rond de auto te creëren.'
'Synergie tussen engineering en design'
'De Lexus LC symboliseert een nieuwe fase van Lexus, die gaat over het creëren van een grotere synergie tussen engineering en design', zegt Alain Uyttenhoven, Head of Lexus Europe. 'Er is daardoor geen betere keuze dan samenwerken met Mark: een man die een belangrijke bijdrage heeft geleverd aan de muziekindustrie door ongelofelijke optredens en samenwerkingen met andere artiesten.'
De onderscheidende LC is een toonbeeld van Lexus’ Takumi en hun befaamde Craftsmanship. Deze ambachtslieden beschikken over een enorme drive voor verfijning en detaillering. Dat zie je terug in de Lexus LC, die vanaf augustus te koop zal zijn.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing