Sjoerd Bongertman start als creatief bij The Gardeners
- Bureaus
- 2 apr 2017 @ 21:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Personalia
- 2 apr 2017 @ 21:02
- Redactie Bureaus
Sjoerd Bongertman is als creatief begonnen bij The Gardeners. Hiervoor werkte hij bij Kumpany, De Combinatie van Factoren en als zelfstandige onder de naam Fool Notion, waar hij de marketing en communicatie deed voor horecazaken als restaurant Carter en Curtain Club. Ook ontwikkelde Bongertman de identiteit voor conceptstore The Pelican studio.
The Gardeners is blij met de komst van de jonge creatief, die na anderhalf jaar ‘flying solo’ weer in het team zit met copymaat in crime, Nikki de la Rambelje. Bij De Combinatie van Factoren werkten Bongertman en De la Rambelje samen op klanten als KWF, Bruna (Nijntje 60 jaar), Ikea, Skittles en meer.
Kim Triesscheijn, Creatief Directeur The Gardeners: 'Sjoerd combineert een enorm gevoel voor stijl met inhoud, die hij ook nog eens goed weet te beargumenteren. Dat maakt hem een creatief nieuwe stijl, waarmee we nog meer goede ideeën en campagnes kunnen laten groeien.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing