Ardanta kiest na pitch voor Van Santen Netwerk

Ardanta kiest na pitch voor Van Santen Netwerk
  • Bureaus
  • 1 jun 2017 @ 09:10
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Pitches

Ardanta heeft na een intensieve strategische en creatieve pitch voor Van Santen Netwerk gekozen. Ardanta is de marktleider op het gebied van uitvaartverzekering met ruim 6,5 miljoen polissen. Van Santen Netwerk bedacht de winnende aanpak voor een meerjarig bewustwordings- en activatieprogramma naar alle Ardanta klanten.

Franklin Tuin, teammanager Marketing & Communicatie bij Ardanta: ‘We hebben voor Van Santen Netwerk gekozen vanwege hun totaalaanpak, waarbij naast het behalen van de campagnedoelstellingen gelijktijdig gebouwd wordt aan onze merkbekendheid en het merkvertrouwen.’

Helga Voogd, partner en strateeg bij Van Santen Netwerk: 'Wij zijn erg trots en blij dat Ardanta voor ons heeft gekozen. We zien er uiteraard enorm naar uit om samen het merk – stap voor stap – verder uit te bouwen op een manier die past bij Ardanta’s missie en de behoeften van haar klanten.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken