Barbera Wolfensberger directeur-generaal Cultuur en Media bij OCW
- Bureaus
- 19 mei 2017 @ 14:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Politiek
- 19 mei 2017 @ 14:54
- Redactie Bureaus
Barbera Wolfensberger wordt directeur-generaal Cultuur en Media bij het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. De ministerraad heeft ingestemd met de voordracht op voorstel van minister Plasterk van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties. De benoeming gaat in op 1 juli.
Barbera Wolfensberger was sinds oktober 2015 Chief Marketing Officer bij de Telegraaf Mediagroep. Daarnaast vervult zij sinds januari 2014 de functie van voorzitter van Topsector Creatieve Industrie bij het ministerie van Economische Zaken. Eerder was Barbera Wolfensberger Chief Executive Officer bij FHV BBDO, een Amerikaanse, wereldwijd opererende onderneming in de creatieve industrie. In 2006 begon zij haar carrière als Head of Corporate Identity & Communications van de HEMA.
Barbera Wolfensberger studeerde Communicatie aan de Hogeschool van Utrecht.
De benoeming is tot stand gekomen via de procedure voor de topmanagementgroep van de Algemene Bestuursdienst.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing