Cloudfactory maakt internationaal werk voor Heinekens cidermerk Strongbow
- Bureaus
- 5 mei 2017 @ 08:02
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 5 mei 2017 @ 08:02
- Redactie Bureaus
Creatief bureau Cloudfactory, dat eerder onder andere Go Places voor Heineken maakte, heeft nieuw werk gemaakt voor Heinekens cidermerk Strongbow. Naast een internationale film (met de Nederlandse Hollywood-cameraman Hoyte van Hoytema, in Mexico City), heeft Cloudfactory aandacht besteed aan storydoing en aan iets goeds doen voor de wereld.
Het hogere doel van klant Strongbow is om steden te verrijken met natuur – en om anderen aan te sporen hetzelfde te doen. Cloudfactory heeft dat gedaan door de droom van 2 natuurkunstenaars te verbeelden en de droom van 1 van de 2 daadwerkelijk te verwezenlijken.
Gisteren is in New York het project Swale gedoopt: een drijvende boomgaard waarop bezoekers appels kunnen plukken, maar ook eetbare planten kunnen proeven. Of zoals de voice-over in de making of zegt: 'what could be more unexpected than an apple orchard on a barge circling NYC?'.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing