DDB & Tribal en de Persgroep lanceren campagne voor Topics
- Bureaus
- 19 mei 2017 @ 11:23
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - AppsNieuwsmediaCommercials
- 19 mei 2017 @ 11:23
- Redactie Bureaus
DDB & Tribal en de Persgroep hebben een nieuwe campagne ontwikkeld voor Topics, de app die de content van alle 13 kwaliteitskranten van de Persgroep (wekelijks 15.000 nieuwe artikelen van 2000 journalisten) toegankelijk maakt voor alle abonnees.
Florianne Harmsen, marketingmanager van de Persgroep: 'Het bijzondere van Topics is niet alleen dat je als abonnee in één klap niet meer 1, maar 13 kranten hebt, maar vooral dat je binnen deze enorme hoeveelheid content heel makkelijk zelf onderwerpen kunt selecteren die jouw speciale interesse hebben. Daarmee is het aanbod van Topics niet alleen kwalitatief en omvangrijk, maar ook heel persoonlijk.'
Dit persoonlijke karakter vormt ook de basis voor de gekozen strategie. Krantenlezers zijn per definitie nieuwsgierige mensen, maar het aanbod van nieuws is te overweldigend. Hoe graag je ook zou willen, je kunt nooit alles volgen. Dat hoeft ook niet. Van veel dingen wil je helemaal niks weten. Topics stelt je in staat je eigen selectie te maken uit voor jou relevante en interessante nieuwsonderwerpen en zo bepaal je dus zelf waar je de diepte in wilt en waar je minder over te zien wilt krijgen. Zo volg je niet het nieuws meer, maar volg je je nieuwsgierigheid.In de tv-commercial wordt dit ook letterlijk zo gezegd.
Milo van der Meij, Business Director bij DDB & Tribal: 'We hebben bewust voor een manifest-achtige aanpak gekozen, omdat we Topics willen brengen als een serieuze toevoeging aan het nieuwslandschap. Topics is een online omgeving waar je zèlf aan de knoppen zit en vanuit verschillende invalshoeken alles te weten kan komen over de onderwerpen waar jíj nieuwsgierg maar bent.'
Naast televisie wordt de campagne gevoerd in print en in digitale media en gaat gepaard met een wervingsaanbod om Topics een maand lang gratis te proberen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing