Mariska Kloezen managing director van Cheil

Mariska Kloezen managing director van Cheil
  • Bureaus
  • 8 mei 2017 @ 10:09
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclamePersonaliaStrategie

Mariska Kloezen is binnen reclamebureau Cheil Amsterdam gepromoveerd tot managing director. Haar focus ligt op het verder uitbouwen van het sterk groeiende bureau.Bovendien is Jeff Dunlap aangenomen als digital director.

Na twee jaar bij Cheil Amsterdam te hebben gewerkt als business director gaat Kloezen nu leiding geven aan het bureau. Ze heeft grootse plannen voor het bureau.

'Het afgelopen jaar hebben we fors geïnvesteerd in creatief en digitaal talent', zegt Kloezen. 'We zijn nu klaar om de al aanwezige potentie van het bureau tot volle wasdom te brengen. Cheil Amsterdam blinkt uit in haar kennis in technologie, data en retail; de combinatie met het juiste creatieve talent belooft prachtig werk. We kunnen niet wachten om dit aan de wereld te laten zien.'

Jeff Dunlap: 'Creatie meets data'

Met zijn uitgebreide marketing-ervaring versterkt Jeff Dunlap het senior management van Cheil en is in zijn rol eindverantwoordelijke voor de digitale afdeling. Hij  heeft de afgelopen tien jaar onder andere bij Havas Worldwide en Kingsday gewerkt aan internationale projecten en campagnes voor klanten als Volvo, JP Morgan Chase, Kraft en Mazda. Vlak voor zijn overstap naar Cheil Amsterdam was hij Head of Campaign Management bij Staples Europe.

Jeff Dunlap, Digital Director van Cheil Amsterdam: 'Wat me het meest aanspreekt in Cheil Amsterdam is de manier waarop het interne Data & Analytics-team inzichten aan het licht brengt, waar de creatieve afdeling vervolgens mee aan slag gaat. Deze manier van werken brengt de beste, meest onverwachte ideeën voort, en is daarom voor beide partijen ontzettend lonend. Ik kijk er naar uit om, samen met het team, deze kracht verder te ontwikkelen om zo nog effectiever werk te maken voor onze klanten.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken