Reclamebureau SuperRebel maakt campagne voor Zeeland
- Bureaus
- 19 mei 2017 @ 10:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 19 mei 2017 @ 10:19
- Redactie Bureaus
In de campagne van VVV Zeeland presenteert de provincie zich precies zoals Zeeland is: eerlijk, puur en nuchter. Geen opgepoetste beelden, geen aangedikte verhalen. Geen typische vakantiebrochure. Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi. Want Zeeland is een land in zee. Daar moet je van houden. Of zelfs een beetje aan wennen.
Reclamebureau SuperRebel heeft samen met VVV Zeeland en de provincie Zeeland een campagne ontwikkeld die schuurt, zoals zand schuurt in je onderbroek. Ook daar houdt niet iedereen van. Hetzelfde geldt voor wind. Of oesters. In de campagne komen alle aspecten van Zeeland naar voren. Alle contrasten die Zeeland zo bijzonder maken en die het zo’n eigen karakter geven.
En natuurlijk houdt iedereen van Zeeland. Maar dat is geen nieuws, geen boodschap die - om in Zeeuwse termen te blijven - zoden aan de dijk zet. Daarom: Niet iedereen houdt van Zeeland. Mooi. Maar laten we wel wezen, hier kan iedereen wel aan wennen, toch? Dat is dan ook de overall conclusie van de campagne: #ikkanhierwelaanwennen.
De campagne start met vier commercials rondom de belangrijke Zeeuwse thema’s watersport, culinair, fietsen en kust. Daarnaast is er een groot aantal online banners ontwikkeld omdat internet hét oriëntatiemiddel bij uitstek voor toerisme is.
Credits
Opdrachtgever: Provincie Zeeland & VVV Zeeland | Reclamebureau: SuperRebel | Productie: Studio Bilder
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing