Wubbe personaliseert AutoWeek

Wubbe personaliseert AutoWeek
  • Bureaus
  • 31 mei 2017 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesLead basedOnline

Er is maar één occasion die aan al jouw wensen voldoet en die dus perfect bij je past. En die vind je via AutoWeek.nl. Vanuit deze gedachte ontwikkelde Wubbe, in samenwerking met Fox on the Run, een campagne om traffic naar de site te genereren.

AutoWeek biedt een platform waar alle informatie over occasions samenkomt: online zoeken, gratis kentekenrapportage, schadehistorie, hulp bij aankoop. AutoWeek is daarmee één van de meest complete platforms. De campagne laat aan de hand van autotypes die ook mensennamen zijn, zien dat AutoWeek je dichter bij de auto brengt die het best bij je past. Het is de eerste campagne die Wubbe voor AutoWeek ontwikkelde en deze wordt uitgerold op radio, in print, social en online.

Credits

Klant: AutoWeek | Bureau: Wubbe/Fox on the Run | Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems | Strategie: Gilbert Witjes | Productie online: Bas van Haren | Fotografie: Aad Hoogendoorn | Geluid: SoundCircus | Verantwoordelijk bij klant: Nick Thole, Nienke Leuftink

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken