Embassy of Dutch Creativity maakt sprekers bekend
- Bureaus
- 3 jun 2017 @ 09:40
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CreatieCannes
- 3 jun 2017 @ 09:40
- Redactie Bureaus
Bijna 60 verschillende ambassadeurs en partners zijn inmiddels aangesloten bij de Nederlandse creatieve handelsmissie tijdens Cannes Lions, de Embassy of Dutch Creativity. Onder meer KLM, Heineken, MediaMonks, Pentagram en The Next Web zullen gedurende de week het programma vullen.
De missie is om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media - maar ook aan elkaar. Dit gebeurd door Nederlandse creativiteit te vieren met een internationaal publiek, waar Nederland en de stad Amsterdam beiden gepromoot worden als de plek voor talent, partners en creatieve business.
Naast events die door partners georganiseerd worden, is er maandag tot en met donderdag van 15.00 - 18.00 uur een eigen programmering, met een 'meeting of minds' panel - met Nederlandse en internationale creative leaders en Cannes Lions juryleden.
Creatieve trends
Het programma haakt in op de Cannes Lions thema’s: maandag: The Art of Creativity, dinsdag: The Creative Marketer, woensdag: The Future of Design en donderdag Tech Trends.
Onder de reeds bevestigde sprekers zijn Mark van Iterson, Global Design Director, Heineken & Design Jury 2017, Eddie Opara, Partner, Pentagram New York & Design Jury 2017, Wesley ter Haar, Co-Founder MediaMonks & Digital Craft Jury 2016 en Boris Veldhuijzen van Zanten, CEO & Founder The Next Web.
Nederlandse ambassadeurs
Onder de ambassadeurs die bij de Embassy of Dutch Creativity zijn aangesloten, zijn de allerbeste vertegenwoordigers in digital, design, film, audio en reclame aangesloten: Achtung McGarryBowen, Addikt, Boomerang Agency, Born05, BSUR, Burst, Cake Film, Code d’Azur, Dawn, DDB & Tribal Amsterdam, Dept, Dog & Pony, Don’t Say Nothing, Energize, Fitzroy, Gracious Studios, Greenberry, Kaliber, Mirabeau, One Size, Superhero Cheesecake, Soundcircus, This Page, The Freeforce, The Valley, Triple, WeFilm en Yune.
De partners die het project ondersteunen zijn Nederlandse en internationale merken, organisaties en media, onder meer: Gemeente Amsterdam, Heineken, Adobe, KPN, Buma Cultuur, Czar, Marketing Tribune, Kinetic, RA*W, The Next Web en de VEA.
www.embassyofdutchcreativity.com
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
- Finalisten van de Dutch Creativity... 15-04-2024
- Smyle-billboard door 135 000 stappen... 12-04-2024
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en... 12-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing