FCB Amsterdam benoemt Dimitri Hubregtse en Michael Kouwenhoven tot creatief directeur

FCB Amsterdam benoemt Dimitri Hubregtse en Michael Kouwenhoven tot creatief directeur
  • Bureaus
  • 2 jun 2017 @ 09:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CreatieReclameDigitaal

Binnen FCB Amsterdam zijn Dimitri Hubregtse en Michael Kouwenhoven benoemt tot creatief directeur. Het tweetal voegde zich vorige zomer als creative lead bij het Amsterdamse bureau en worden nu in samenwerking met Massimo van der Plas (CCO) creatief verantwoordelijk voor de digitale uitbouw van het bureau.

Jos Vis, CEO FCB Amsterdam: ‘Michael en Dimitri hebben ons geholpen grote stappen te zetten op het gebied van digital en social. Niet alleen in het creatieve hart van het bureau. Maar net zo goed binnen strategie en productie. Samen met Massimo vervullen ze een sterke en succesvolle creatieve aanvoerdersrol voor het bureau.’

Massimo van der Plas, CCO FCB Amsterdam: 'Michael en Dimitri brengen digitale denkkracht, maar dan op merkniveau. Dat is zeldzaam, en wat mij betreft de toekomst.'  

FCB Amsterdam werkt onder meer voor Beiersdorf, Nuon, Mastercard, KPMG en Leffe. 

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken