FCB en Tony Cohen ontwerpen designerjurk voor Nivea

FCB en Tony Cohen ontwerpen designerjurk voor Nivea
  • Bureaus
  • 7 jun 2017 @ 13:22
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenSponsoringCampagnes

Met Nivea-deodorant Invisible for Black & White blijft zwarte en witte kleding langer mooi. Als ultieme bewijsvoering ontwierp reclamebureau FCB Amsterdam samen met de door Nivea gesponsorde topontwerper Tony Cohen de 'reversible black & white dress'. Deze jurk kan binnenstebuiten gedragen worden en wordt gekenmerkt door de kwalitatieve afwerking van haute couture.

Nivea sponsort ook dit jaar weer de show van Tony Cohen tijdens de Amsterdam Fashion Week. Dit jaar is die samenwerking nog intensiever geworden, met onder andere de ontwikkeling van het jurkje. In aanloop naar het event wordt de reversible black & white dress gelanceerd samen met een online film waarin Kim Feenstra het jurkje introduceert. Tegelijkertijd loopt er een campagne via Nivea's social media-kanalen.

De reversible black & white dress (ter waarde van 399 euro) heeft een oplage van 150 stuks en is te winnen bij Etos na aankoop van twee Nivea-actieproducten. FCB Amsterdam is verantwoordelijk voor concept, ontwerp en productie.

Credits

Klant: Nivea (Beiersdorf) | Verantwoordelijk bij klant: Sophie Plender-Janse, Annemieke Poot, Tim Maas | Bureau: FCB Amsterdam | CCO: Massimo van der Plas | Concept: Viet Ta Trong, Wouter Kampman, Rolf Bais | Creative Directors: Dimitri Hubregtse, Michael Kouwenhoven | Strategie: Micky Geesink | Account: Benno van der Helm, Netteke Bak, Gemma van Riet |  Productiebedrijf: Made.For.Digital | Director: Tom Titulaer | D.O.P: Thomas van Krugten | Producer: Patrick Katuk | Edit: Made.For.Digital | Grading: The Lodge | Sound: Soundcircus



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken