Het Parool daagt adverteerders uit met Best Designed Advertisement Contest

Het Parool daagt adverteerders uit met Best Designed Advertisement Contest
  • Bureaus
  • 30 jun 2017 @ 08:26
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Nieuwsmedia

Het Parool is onlangs uitgeroepen tot ‘Best Designed Newspaper of the World’. De redactie is trots op deze onderscheiding, de 'Oscar' van de krantenwereld. Met de ‘Best Designed Advertisement Contest’ daagt Het Parool adverteerders uit hun meest creatieve en verleidelijke advertentie in te sturen.

De uiting moet een duidelijke signatuur van de adverteerder dragen. De inzendingen worden beoordeeld door een vakjury, met als voorzitter Ronald Ockhuysen, hoofdredacteur van Het Parool. De jury focust op kenmerken als creativiteit, mate van impact, onderscheidenheid en gebruik van kleur en lettertype.

De meest creatieve adverteerder wint een unieke prijs: de 'Home-Paper-Take-Over'. Oftewel: alle advertentieposities op één dag in Het Parool, met een waarde van ruim 80.000 euro. De winnaar neemt dus één dag Het Parool volledig over.

Deze winnaarseditie van de krant verschijnt op 2 oktober 2017.

parool.nl/adcontest

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken