MOAwards: Perspective is onderzoeksbureau van het jaar

MOAwards: Perspective is onderzoeksbureau van het jaar
  • Bureaus
  • 8 jun 2017 @ 11:56
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Awards

Perspective is tijdens het traditionele strandfeest van de MOAwards op 7 juni in Zandvoort, gekroond tot marketing research & analytics bureau van het jaar 2017. Het bureau uit Amsterdam won van de andere genomineerden in deze categorie Neurensics en DVJ Insights. De MOAward voor Digital & Webanalist werd dit jaar voor het eerst uitgereikt en wel aan Marc Tollens van Air France/KLM.

De MOAward voor de Insights Professional van het jaar 2017 aan bureaukant is voor Markus Leineweber, ook van Perspective. Insights Professional van het jaar 2017 aan bedrijfskant is Barbara Nieuwenhuijs van Roche. Judith ten Bokkel van Kantar TNS kreeg de MOAward voor Young Talent van het jaar 2017. De Wetenschapsprijs van het jaar 2017 is uitgereikt voor het artikel Oorzaken en gevolgen van het terugsturen van online aankopen van Alec Minnema, Tammo Bijmolt en Sonja Gensler. Tot slot was er een MOA Oeuvre Award 2017 voor Fred Bronner.

De MOAwards worden uitgereikt aan Insights Professionals, Digital & Webanalisten, wetenschappers en Marketing Research & Analytics Bureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marketing insights en analytics.

MOA

De MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. De MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. De MOA streeft naar een ledenbestand van gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus. Kennis maken en kennis delen staat centraal in deze missie.

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken