MOAwards: Perspective is onderzoeksbureau van het jaar
- Bureaus
- 8 jun 2017 @ 11:56
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Awards
- 8 jun 2017 @ 11:56
- Sjaak Hoogkamer
Perspective is tijdens het traditionele strandfeest van de MOAwards op 7 juni in Zandvoort, gekroond tot marketing research & analytics bureau van het jaar 2017. Het bureau uit Amsterdam won van de andere genomineerden in deze categorie Neurensics en DVJ Insights. De MOAward voor Digital & Webanalist werd dit jaar voor het eerst uitgereikt en wel aan Marc Tollens van Air France/KLM.
De MOAward voor de Insights Professional van het jaar 2017 aan bureaukant is voor Markus Leineweber, ook van Perspective. Insights Professional van het jaar 2017 aan bedrijfskant is Barbara Nieuwenhuijs van Roche. Judith ten Bokkel van Kantar TNS kreeg de MOAward voor Young Talent van het jaar 2017. De Wetenschapsprijs van het jaar 2017 is uitgereikt voor het artikel Oorzaken en gevolgen van het terugsturen van online aankopen van Alec Minnema, Tammo Bijmolt en Sonja Gensler. Tot slot was er een MOA Oeuvre Award 2017 voor Fred Bronner.
De MOAwards worden uitgereikt aan Insights Professionals, Digital & Webanalisten, wetenschappers en Marketing Research & Analytics Bureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marketing insights en analytics.
MOA
De MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research is een vereniging van bedrijven en instellingen die zich bezighouden met Market Research, Digital Analytics, Marketing Intelligence en Beleidsonderzoek. De MOA heeft als doel de kwaliteit van survey based en non-survey based information, zowel nationaal als internationaal, in de breedste zin van het woord te bevorderen, ontwikkelen en stimuleren. Daarnaast behartigt de vereniging de belangen van (virtuele) respondenten, gebruikers en aanbieders van digital analytics, marketing research en opinie- en beleidsonderzoek. De MOA streeft naar een ledenbestand van gekwalificeerde onderzoekers die werkzaam zijn binnen bedrijfsleven, overheid en bureaus. Kennis maken en kennis delen staat centraal in deze missie.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing