Nutramin kiest voor BeyenMeyer

Nutramin kiest voor BeyenMeyer
  • Bureaus
  • 27 jun 2017 @ 00:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenPitchesCampagnes

Na een pitch tussen een aantal bureaus heeft Nutramin voor BeyenMeyer gekozen om, als aftrap, een nieuwe campagne te ontwikkelen voor de toonaangevende producent van voedingssupplementen.

Nutramin is in de jaren '80 begonnen als kliniek. Vanuit deze kliniek ontstond een vraag naar gezondheidsproducten. Om in lijn met de wet te handelen werd hiervoor een aparte stichting opgericht. Na de sluiting van de kliniek in 1996 richtte Nutramin zich louter nog op handelen in (Amerikaanse) supplementen. In deze fase heeft Mischa Strijder het bedrijf overgenomen.

Nutramin verkoopt drie productlijnen: NTM, Plantina en Pervital. Vooral Plantina-supplementen zijn bekend bij het grote publiek. Het zijn orthomoleculaire supplementen met hoge doseringen. De eerste campagneuitingen van BeyenMeyer zijn binnenkort te zien in de vakbladen voor voedingsdeskundigen. 

Credits

Burea: BeyenMeyer

Concept: Francel Verlaat en Roeland Verboom

Account: Linda Metselaar en Lodewijk van der Peet

Fotografie: Erik Heijweege

Adverteerder: Mischa Strijder 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken