Artsen zonder Grenzen kiest voor RLVNT
- Bureaus
- 7 jul 2017 @ 11:05
- Link
-
Redactie Media
Redactie
MarketingTribune - MediastrategieContentPitches
- 7 jul 2017 @ 11:05
- Redactie Media
Na een pitchtraject heeft Artsen zonder Grenzen gekozen voor een intensieve samenwerking met mediabureau RLVNT. De komende jaren zal het bureau hen als strategische partner ondersteunen op het gebied van mediastrategie en content creatie.
Artsen zonder Grenzen is ambitieus en zit niet stil. Hun artsen, verpleegkundigen en coördinatoren bouwen op bijna onmogelijke plekken medische voorzieningen en helpen iedereen, ongeacht geloof, ras of politieke voorkeur en óók in gevaarlijke (oorlogs-) gebieden. Sinds de oprichting heeft de organisatie met haar onafhankelijke en actiegerichte mentaliteit een waardevolle achterban opgebouwd, maar tegelijkertijd ziet zij ook het geefgedrag van mensen veranderen. Om ook in de toekomst medische noodhulp te kunnen bieden, gaan zij samen met RLVNT de komende jaren meer tailormade communicatiestrategieën ontwikkelen. Communicatie waardoor zowel hun trouwe achterban als nieuwe gevers zich aangesproken voelen.
Leila de Zwart, strateeg bij RLVNT: 'Als kennismaking bij Artsen zonder Grenzen spraken we met mensen ‘uit het veld.’ We spraken met een een logistiek medewerker die net een ziekenhuis had opgezet in Jemen en met een lid van het Noodhulpteam die afreist naar plekken waar acuut een crisis is, waaronder Syrië. Zij vertelde over het bombardement op het Syrische ziekenhuis en over de kracht te vinden om alles weer opnieuw op te bouwen en door te zetten. Wij waren er allemaal een beetje stil van, maar werden tegelijkertijd ook geïnspireerd. Er zijn zoveel aangrijpende, mooie verhalen te vertellen over wat Artsen zonder Grenzen doet. En daarmee zijn we direct aan de slag gegaan.'
Brechtje Hassing, campagnemanager bij Artsen zonder Grenzen: 'Vanuit Artsen zonder Grenzen waren we op zoek naar een partner die ons zowel op strategische vlak als operationeel kan ondersteunen de communicatie met onze donateurs en supporters te verbeteren. Na een vliegende start zien we de samenwerking met veel vertrouwen tegemoet.'
-
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing