Cluse kiest voor SuperHeroes Amsterdam

Cluse kiest voor SuperHeroes Amsterdam
  • Bureaus
  • 14 jul 2017 @ 09:33
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Strategie

Het horlogemerk Cluse kiest voor SuperHeroes Amsterdam voor het ontwikkelen van social media content en de communicatie- en brand strategie. Het is een ambitieuze samenwerking aangezien het label momenteel een van de snelst groeiende merken is.

Cluse is opgericht in 2013 en werd in recordtijd een van de meest gewilde horlogemerken wereldwijd. Zo verkocht Cluse vorig jaar meer dan een miljoen horloges en de verwachting is het dit jaar te verdubbelen. 

Geleid door een ambitieus en jonge groep mensen, heeft Cluse haar merk gebouwd door middel van een internationale influencer en online marketingstrategie. De focus ligt nu vooral op creatieve digitale content om hun jonge modebewuste klant te inspireren. 

 

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken