Gemeente Den Haag kiest voor Kokoro Amsterdam

Gemeente Den Haag kiest voor Kokoro Amsterdam
  • Bureaus
  • 5 jul 2017 @ 10:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclamePromotieCampagnesPitches

Gemeente Den Haag kiest voor Kokoro Amsterdam. Na een strategische pitch met verschillende bureaus koos de op twee na grootste gemeente van Nederland voor het Amsterdamse bureau. Kokoro gaat samen met Den Haag Marketing aan de slag voor een toeristische campagne voor binnen- en buitenland.

'We willen vanuit de mentaliteit die Den Haag kenmerkt, deze prachtige stad aan zee tot een van de meest aantrekkelijke toeristische bestemmingen van Nederland gaan maken', zegt Rik Heijmen, strategy director en mede-oprichter van Kokoro Amsterdam. 

Kokoro Amsterdam werd in 2013 opgericht met als missie om de harten van merken te verbinden met de harten van mensen. Het werk dat het bureau maakt, wordt omschreven als 'heartvertising'. Vandaag de dag werkt Kokoro voor klanten als Simyo, Oxxio, Trouw, Action, De Persgroep, Fruittella en Gemeente Den Haag.

(Foto: Nanda Hagenaars)

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken