Heimat maakt Sorry-campagne voor Hornbach

Heimat maakt Sorry-campagne voor Hornbach
  • Bureaus
  • 21 jul 2017 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Hornbach Nederland zegt in zijn nieuwe campagne sorry. De komende maanden verschijnen op tv drie commercials waarin veel te volle auto’s de oorzaak zijn van irritante situaties op de weg en in de wijk. We zien een boze groep wielrenners, een oudere man die zijn balkonplantjes probeert te redden en buurtbewoners die hun oren beschermen tegen het geluid van een piepende bumper die over de grond sleept.

Maarten Post, marketingmanager bij Hornbach. 'Die spotjes zijn lekker over the top, natuurlijk. De boodschap kan maar duidelijk zijn, toch? We bieden onze oprechte excuses aan voor alle ongemakken die mensen door de fanatieke klusser moeten doorstaan, maar je vindt bij Hornbach wel altijd wat je zoekt. Welk zeldzaam schroefje je ook nodig hebt, bij ons is-ie op voorraad. En daar zijn we trots op!'

 

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken