Hema kiest voor OMD

Hema kiest voor OMD
  • Bureaus
  • 14 jul 2017 @ 09:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MediastrategiePitches

Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft Hema OMD geselecteerd als haar nieuwe Internationale mediapartner. Hiermee vertrekt Hema na acht jaar bij Initiative. De focus voor Hema ligt de komende jaren op groei, waarbij het revitaliseren van de Benelux, internationale expansie en groei in e-commerce centraal staan.

De doorslaggevende reden voor de keuze voor OMD is volgens Martine Verhaar, manager marketing services Hema, de manier waarop OMD heeft aangetoond hoe ze op een geïntegreerde wijze bij kunnen dragen aan deze groeipijlers. 

Verhaar: 'OMD is als geen ander in staat om ijzersterke concepten te vertalen naar krachtige 360 graden campagnes in alle landen waar Hema actief is.'

Patrick Molleman, ceo Omnicom Media Group Nederland: 'Met haar eeuwenoude historie en Nederlandse roots is HemaA natuurlijk een fantastisch bedrijf om voor aan de slag te mogen gaan. Met recht trots dus! De plannen die Hema heeft rondom groei en verdere expansie naar buitenlandse markten maakt de uitdaging alleen maar groter en mooier. De gezamenlijke visie op media en hoe deze tot succes leidt en de klik tussen de teams maakte de keuze voor de samenwerking compleet.'

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken