Line-up compleet: veel bureau-diversiteit op Adnight
- Bureaus
- 6 jul 2017 @ 12:55
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameEvenement
- 6 jul 2017 @ 12:55
- Redactie Bureaus
Dit najaar zal er nog meer te ontdekken zijn tijdens Adnight, met meer dan 50% van de line-up vernieuwd ten opzichte van de eerste editie. Ook meer niche-bureaus zijn dit jaar in het programma opgenomen, naast de grote Nederlandse en internationale spelers. Lees nu op MarketingTribune alle namen.
Bureaus die dit jaar hun deuren zullen open gooien tijdens de open avond van de Amsterdamse creatieve industrie op 6 oktober zijn: ..,staat, Anomaly, Audentity, BlauwGras, Boomerang Agency, CapeRock, Chunk, Czar, Dept, DPPLR, Etcetera&RedUrban, Joe Public, Keplar, Khanna\Reidinga, Lemon Scented Tea, Merktroubadour, Ogilvy, Ride, Smoke & Mirrors, SoundCircus, Superheroes, Skybox, The Oddshop, Vandejong en Yune.
Eerder maakte Adnight al deze namen bekend: 72andSunny, 180Kingsday, Achtung! McGarryBowen, Alfred, Ambassadors, Cake Film, Capitola, CloudFactory, Code d’Azur, Dorst & Lesser\Social1nfluencers, Energize, Grrr, INDIE Amsterdam, Isobar, Kokoro, MassiveMusic, N=5, Selmore, Superhero Cheesecake, TBWA\Neboko, Tosti Creative, Vice/Virtue, Wayne Parker Kent en Woodwork.
Diversiteit en afterparty
De organisatie van Adnight (Claire Daemen, Denise Willigers, Dirk Jan de Krom, Rose Zandvliet & Wybe Sallows) heeft de line-up zorgvuldig samengesteld, op basis van input vanuit de creatieve community, om de diversiteit van de Amsterdamse creatieve scene weer te geven. Voor ieder wat wils tijdens Adnight. Vanaf 18h00, twee uur vroeger dan vorig jaar, kunnen bezoekers 6 oktober met de bureaus kennis maken. Wat er bij elk bureau te ontdekken is, zal de organisatie via hun social media kanalen en website de komende weken bekend maken.
Er wordt net als vorig jaar weer een afterparty georganiseerd waar ADNIGHT-bezoekers na hun bureau route kunnen samenkomen en indrukken uitwisselen. De ADNIGHT afterparty start om 23:00 uur en zal dit jaar plaatsvinden in De Marktkantine. De afterparty kan alleen bezocht worden met een ADNIGHT passe partout, die verkrijgbaar is via Adnight.nl.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Ogilvy
- RedUrban
- 2017
- Audentity
- Lemon Scented Tea
- DPPLR
- Chunk
- Adnight
- Merktroubadour
- Boomerang Agency
- CZAR
- Joe Public
- Anomaly
- DEPT
- Etcetera
- Keplar
- Khanna\Reidinga
- CapeRock
- BlauwGras
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing