Pitch je briljante idee in een Seat Ibiza

Pitch je briljante idee in een Seat Ibiza
  • Bureaus
  • 5 jul 2017 @ 10:36
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoCampagnesPitchesInnovatie

De Seat Ibiza, het stijlicoon van de autofabrikant, is compleet vernieuwd. In de aanloop naar de lancering van de nieuwe Ibiza wil Seat de nieuwe thematiek 'Start Moving' introduceren en mensen met een can-do mentality aanspreken. Daarop ontwikkelde Sunshine and Sausages samen met Wayne Parker Kent de contentcampagne ‘Pitch and Ride’.

Met Pitch and Ride maken jonge (beginnende) entrepreneurs kans om hun droom een flinke zet in de rug te geven. Boris Lange (freelancer van het jaar) host de pitches die gehouden worden in de nieuwe Seat Ibiza. Deelnemers krijgen een kilometer de tijd om de jury en het publiek te overtuigen. Na een finaleronde op 8 augustus wordt de winnaar bekend.

Sunshine and Sausages neemt de creatieve honneurs waar. Wayne Parker Kent tekent voor de productie en zal via de verschillende labels de verschillende doelgroepen activeren.

Credits

Klant: Seat Nederland | Bureau: Sunshine and Sausages i.s.m. Wayne Parker Kent | Art: Diederik van Kollem en Niels Streckfuss | Copy: Bas Boterman | Account: Jeroen Huisman en Michelle de Vos (Sunshine and Sausages) en Isabelle Seelen (WPK) | Verantwoordelijk bij klant: Onno Wittenberg, Ellen van Leeuwen, Michael Dekker



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken