Sanex test reflexen op Share a Perfect Day

Sanex test reflexen op Share a Perfect Day
  • Bureaus
  • 6 jul 2017 @ 10:26
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PromotieMerkenEvenementActivatie

Sanex heeft afgelopen weekend een nieuwe productlijn geactiveerd op het evenement Share a Perfect Day. Om Sanex Zero% onder de aandacht te brengen, werden de reflexen van beursbezoekers getest in een windturbine.

Afgelopen weekend vond Share a Perfect Day plaats. Bezoekers aan dit grootse meerdaagse evenement, werden op de Sanex-stand getest op hun reflexen. Op de stand stond Sanex Zero% centraal, een productlijn waar overbodige chemische ingrediënten uit zijn gehaald.

Onder het thema ‘Haal alles eruit voor je huid’ werden bezoekers uitgedaagd om dat óók te doen. Letterlijk. Op de stand stond een wervelwindcabine, de huidcel, waarin witte ballen in het rond vlogen, maar ook felgekleurde ‘chemische’ ballen. Wie in 45 seconden minimaal 10 chemische ballen eruit kon halen, won een Sanex Zero% pakket. Een stormachtige beleving van de productpropositie dus. De stand en activatie werden ontwikkeld door Wubbe.

Credits

Klant: Colgate-Palmolive Nederland | Bureau: Wubbe | Creatie: Marc van der Haar, Kevin Gozems | Strategie: Robbert Heijsman | Verantwoordelijk bij klant: Jorine Koelemeijer, Esther van Zeelst

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken