Tele2 kiest opnieuw voor iProspect

Tele2 kiest opnieuw voor iProspect
  • Bureaus
  • 21 jul 2017 @ 12:58
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediastrategie

iProspect heeft de digitale mediapitch gewonnen van het Tele2-account. Tele2 werkt al meer dan 10 jaar samen met iProspect in Nederland en het telecombedrijf heeft na deze oriëntatie ervoor gekozen haar relatie met iProspect in Nederland voort te zetten. Daarnaast gaan zij samenwerken met iProspect Kroatië en Litouwen.

Denise Noordermeer, mediamanager van Tele2: 'Binnen het digitale landschap zijn de mogelijkheden om de consument te bereiken veelzijdig en veranderen doorlopend. Onze digitale strategieën ontwikkelen zich dan ook razendsnel om gelijke tred te kunnen houden. Wij zijn er ook na dit pitch-proces van overtuigd dat iProspect, aangevuld met hun data unit DANDNA, het beste bureau is voor Tele2 om in deze snel veranderende wereld samen de juiste strategische aanpak om te zetten in de juiste executie. Gebaseerd op consumer insights en gedreven door innovatie.'

Mark van Dijk, CEO van iProspect: 'Ik ben supertrots op het vertrouwen dat spreekt uit deze keuze. Tele2 is een gedreven en vooruitstrevende adverteerder, zoals ook blijkt uit de vele prijzen die zij dit jaar hebben mogen winnen (waaronder adverteerder van het jaar red.). Ons team vindt het dan ook fantastisch om de succesvolle samenwerking met Tele2 te continueren.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken