Beekse Bergen kiest voor Today is Canday

24aug 201710:02
  • Bureaus
  • 5928 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenBrandingCampagnes

nieuws Beekse Bergen, en dan vooral het safaripark, staat aan de vooravond van een grootscheepse vernieuwing, die start met de het aanbieden van 200 luxe accomodaties waarin men letterlijk tussen de dieren kan overnachten. Mede vanwege deze uitbreiding heeft Beekse Bergen zijn positionering vernieuwd. Today is Canday is gevraagd om deze creatief te vertalen in een crossmediale campagne.

Beekse Bergen, onderdeel van Libéma Exploitatie, bestaat uit een safaripark, vakantiepark en speelland. Het safaripark is qua oppervlakte het grootste dierenpark van de Benelux. Er zijn meer dan 150 diersoorten te bewonderen. Op uitgestrekte open vlaktes bevinden zich onder meer zebra's, giraffen en struisvogels, leeuwen, neushoorns, olifanten en jachtluipaarden. Er zijn diverse manieren om dieren te zien: een wandelsafari, autosafari, bussafari en bootsafari. Naast het bezoeken van het park met de auto en de safaribus, wat al vanaf de opening van het park tot de mogelijkheden behoort, is het ook mogelijk om vanaf diverse wandelpaden of met de safariboot de dieren te bekijken.

De nieuwe positionering is ingestoken vanuit de rotsvaste overtuiging dat de natuur ieders leven verrijkt. De nieuwe campagne gaat daarom de beleving van de verschillende doelgroepen centraal zetten. Hiertoe zijn er persona’s ontwikkeld, op basis waarvan zowel de boodschap als de in te zetten middelen bepaald gaan worden. Met een uitgekiende contentstrategie wordt Beekse Bergen buiten het park tot leven gebracht vanuit de ogen van de bezoeker. Maar uiteraard krijgen ook de rangers en zelfs de dieren hun rol in de content.

Safari-conversie

De campagne van Today is Canday is afgelopen dinsdag live gegaan met een eerste merkfilm en diverse middelen ter conversie op het Safari Resort en zal komen de maanden verder uitgebouwd worden.

Aan de rand van het safaripark wordt een uniek Safari Resort gebouwd, waar men letterlijk tussen de dieren kan overnachten. In een gebied van 42 hectare wordt het resort in twee fases bijzonder ruim opgezet. Nog voor de zomer van 2018 wordt de eerste fase gerealiseerd, met ruim 200 luxe accommodaties.

Zeer luxe vrijstaande lodges, Afrikaanse safaritenten en avontuurlijke boomhutten liggen straks verspreid tussen bosgebieden, twee enorme savannes en een leeuwenvlakte. De accommodaties zijn geschikt voor 6, 8 en 14 personen en hebben allemaal zicht op de meest bijzondere dieren.


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners