Bureau NEEW ontwikkelt campagne voor Entrée

Bureau NEEW ontwikkelt campagne voor Entrée
  • Bureaus
  • 29 aug 2017 @ 10:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Commercials

Entrée, de jongerenvereniging van Het Concertgebouw en het Koninklijk Concertgebouworkest, lanceert een campagne waarin wereldberoemde klassieke meesterwerken worden vertaald naar de belevingswereld van jongeren. De campagne sluit aan bij de doelstelling van Entrée om jongeren te enthousiasmeren voor klassieke muziek, en is ontwikkeld door Daphne Koenen en Timon Zijderlaan, werkzaam bij bureau NEEW.

Het idee is in 2014 door Timon en Daphne ontwikkeld voor een Jonge Honden pitch in samenwerking met Het Concertgebouw. De campagne is nu verder uitgewerkt bij NEEW.

Daphne Koenen: 'Klassieke muziek wordt vaak geassocieerd met grijs en oubollig. Een verkeerd beeld, want klassieke muziek is ook iets voor jongeren. Dat proberen we op een aansprekende manier duidelijk te maken in de filmpjes. We vinden het gaaf dat Entrée de filmpjes nu daadwerkelijk gaat gebruiken en dit andere geluid durft te laten horen. Hopelijk inspireert het jongeren om eens een keer een kijkje te nemen bij het concertgebouw en te ontdekken wat Entrée hen allemaal te bieden heeft.'

Credits

Klant: Entrée | Verantwoordelijk bij klant: Micha Windgassen | Bureau: NEEW | Creatie: Daphne Koenen en Timon Zijderlaan | Account: Josien Vink | Productie: TheBoardRoom | Regisseur: Janneke de Jong

 

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken