Bureau NEEW ontwikkelt campagne voor Entrée
- Bureaus
- 29 aug 2017 @ 10:56
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Commercials
- 29 aug 2017 @ 10:56
- Redactie Bureaus
Entrée, de jongerenvereniging van Het Concertgebouw en het Koninklijk Concertgebouworkest, lanceert een campagne waarin wereldberoemde klassieke meesterwerken worden vertaald naar de belevingswereld van jongeren. De campagne sluit aan bij de doelstelling van Entrée om jongeren te enthousiasmeren voor klassieke muziek, en is ontwikkeld door Daphne Koenen en Timon Zijderlaan, werkzaam bij bureau NEEW.
Het idee is in 2014 door Timon en Daphne ontwikkeld voor een Jonge Honden pitch in samenwerking met Het Concertgebouw. De campagne is nu verder uitgewerkt bij NEEW.
Daphne Koenen: 'Klassieke muziek wordt vaak geassocieerd met grijs en oubollig. Een verkeerd beeld, want klassieke muziek is ook iets voor jongeren. Dat proberen we op een aansprekende manier duidelijk te maken in de filmpjes. We vinden het gaaf dat Entrée de filmpjes nu daadwerkelijk gaat gebruiken en dit andere geluid durft te laten horen. Hopelijk inspireert het jongeren om eens een keer een kijkje te nemen bij het concertgebouw en te ontdekken wat Entrée hen allemaal te bieden heeft.'
Credits
Klant: Entrée | Verantwoordelijk bij klant: Micha Windgassen | Bureau: NEEW | Creatie: Daphne Koenen en Timon Zijderlaan | Account: Josien Vink | Productie: TheBoardRoom | Regisseur: Janneke de Jong
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing