Daniel Ashkol en Jonathan van Loon naar Leo Burnett
- Bureaus
- 8 aug 2017 @ 09:26
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategiePersonaliaCreatie
- 8 aug 2017 @ 09:26
- Redactie Bureaus
Creatief team Jonathan van Loon en Daniel Ashkol maakt de overstap naar Leo Burnett. Het reclamebureau, onderdeel van Publicis One, versterkt hiermee zijn creatieve vloer.
Ashkol en Van Loon werkten eerder bij bureaus als Selmore, DDB & Tribal Amsterdam, het inmiddels opgeheven Doom & Dickson, JWT Amsterdam, McCann Amsterdam en Clemenger BBDO Sydney, waar ze zowel nationaal als internationaal prijswinnend werk maakten.
Ramon Stalenhoef en Mischa Schreuder, de creatieve directie van Publicis One: ‘Daniel en Jonathan zijn echte crossover-creatieven. Ze hebben affiniteit met een hoop disciplines. Goed voor de creatieve slagkracht binnen Publicis One.’
Publicis One is een 'house of brands' van twaalf labels op het gebied van creatie, media, technologie, data en productie. Deze gespecialiseerde labels worden aangeboden als één organisatie en werken samen in multidisciplinaire teams, onder één P&L. Het bureau wil hiermee antwoord geven op de vraag naar geïntegreerde creatieve marketing- en technologie-oplossingen, waardoor kwaliteit, snelheid en kosten voor klanten worden geoptimaliseerd, met zo min mogelijk overhead.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- ProRail kiest MediaMonks voor arbeidsmarktcommunicatie
Laatste Nieuws
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
- Moco Museum ook in Londen, Fitzroy... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing