Greenwheels kiest voor Novel

22aug 201708:49
  • Bureaus
  • 8856 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesPRMediastrategie

nieuws Greenwheels gaat op het gebied van pr en mediastrategie samenwerken met millennialbureau Novel. Greenwheels zet zich al ruim 20 jaar in voor duurzame mobiliteit en is sinds 2016 sterk vernieuwd. Zo introduceerde Greenwheels onder meer vernieuwde abonnementsvormen, app en website. Deze zomer heeft Novel een pr-campagne gevoerd rondom het verhaal van het nieuwe Greenwheels.

Paul van Merrienboer, Manager Marketing van Greenwheels: 'We hebben voor Novel gekozen vanwege hun vermogen om complexe verhalen aantrekkelijk te presenteren aan de media en aan andere belangrijke stakeholders. Daarmee kunnen we nog meer mensen enthousiasmeren voor onze duurzame missie.'

Maurice Seleky, partner bij Novel: 'De maatschappij is veranderd in een deeleconomie en veel mensen zijn op zoek naar duurzame mobiliteitsoplossingen. Greenwheels is als eerste autodeelbedrijf van Nederland zijn tijd sterk vooruit geweest en biedt zulke oplossingen. Daarom dragen wij graag bij aan de naamsbekendheid van dit innovatieve bedrijf.'

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners