Sven Huberts leidt Isobar Nederland ad interim

Sven Huberts leidt Isobar Nederland ad interim
  • Bureaus
  • 1 aug 2017 @ 10:30
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

Sven Huberts zal met ingang van 1 september het management van Isobar Nederland voeren voor een periode van minimaal zes maanden. Sinds mei dit jaar is hij tevens Director Strategic Growth voor Isobar EMEA en werkt hij vanuit Amsterdam en Londen. Huberts zal de functie van managing director a.i. van Isobar Nederland combineren met zijn EMEA-rol.

In deze rol zal zijn focus liggen op de positionering van Isobar in Nederland en op het ontwikkelen van een visie die aansluit op de strategie in de EMEA-regio. Daarnaast zal hij zich bezighouden met het vaststellen van het juiste profiel van de MD van Isobar in Nederland en het aanstellen van een opvolger.  

Huberts: ‘In de bijna tien jaar die ik werkzaam ben bij Isobar legt de ene verandering meestal de grondslag voor de verandering die erop volgt. Zo is dit weer een mooie kans om samen met het team in Nederland een weg in te slaan die een goede aansluiting heeft op de strategie in Europa en nog belangrijker die van onze klanten. Wat nu al duidelijk is dat we op de korte termijn gaan investeren in Commerce, Consulting, Data, Digital Products & Services.’

Julius Minnaar, CEO Dentsu Aegis Network Netherlands: ‘Huberts heeft de afgelopen jaren binnen Isobar en Dentsu Aegis Network zijn kracht bewezen als innovatieve leider. Isobar maakt met digitale marketing-oplossingen het verschil voor onze adverteerders. Hij zal ook de komende tijd samen met zijn collega’s bij Isobar een belangrijke bijdrage leveren aan de groei van Dentsu Aegis Network.’

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken