Jeroen Verkroost Managing Director Digital bij Omnicom Media Group Nederland

Jeroen Verkroost Managing Director Digital bij Omnicom Media Group Nederland
  • Bureaus
  • 18 aug 2017 @ 08:41
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaDigitaal

Er is volop dynamiek in de top van Omnicom Media Group Nederland. In januari werd Patrick Molleman de nieuwe CEO. Per 1 september wordt Jeroen Verkroost Managing Director Digital. Verkroost was van 2013 tot 2016 Chief Digital Officer bij de Persgroep en recent werkzaam voor Adoptiq. Tot voor kort vervulde Verkroost ad interim de directeursfunctie van het IAB.

Patrick Molleman: 'We zijn hard aan het bouwen aan een nieuw OMG. Met forse investeringen op het gebied van data, technology en analytics en een volledige integratie van digitale capabilities in onze front offices OMD en PHD zijn we klaar voor de volgende fase binnen onze strategie Verkroost is bij uitstek de man die ons strategisch verder kan helpen bij deze waanzinnige uitdaging. Hij heeft een fantastisch track record, een mooi netwerk en vooral een hele scherpe visie op het digitale landschap.'

Jeroen Verkroost: 'Ik ben er heel erg blij mee Omnicom Media Group te mogen komen versterken. Omnicom is een krachtige speler in een prachtige industrie die voorop loopt op het gebied van innovatie. Ik ben onder de indruk van de al aanwezige kennis op het gebied van data, tech en analytics en ben er trots op te mogen werken met dit team met zijn grote digitale expertise. We gaan nu samen vooruit kijken en stappen zetten zodat we ook in de toekomst alles in huis hebben om duurzame relaties met onze klanten uit te bouwen.'

Verkroost is voorzitter van de Jury van de Cross Media Awards.

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken