Jumbo pakt uit met spaaractie rond Max Verstappen

Jumbo pakt uit met spaaractie rond Max Verstappen
  • Bureaus
  • 30 aug 2017 @ 16:27
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Tijdens de Jumbo-campagne met Max Verstappen rijdt een truck door heel Nederland met hierop diens racewagen als levensgrote speelgoedauto. Iedereen die een selfie met deze F1-bolide deelt (hashtag: #HalloMax) maakt kans op een reis voor twee personen naar de Grand Prix in Abu Dhabi én een Meet&Greet met Verstappen. Vervolgens start een grote Max Spaaractie, waarbij Jumbo-klanten kunnen sparen voor een schaalmodel van de racewagen.

Dit is niet de eerste samenwerking tussen Jumbo en Verstappen. Eerder al dook hij op in campagnes voor de Jumbo Racedagen en Jumbo’s thuisbezorgservice. In april 2017 scoorde Jumbo miljoenen views met een Max Verstappen photobomb-video die viraal ging op Dumpert, YouTube en Facebook. De campagne is ontwikkeld door Alfred International en Vijf890.

Credits

Klant: Jumbo Supermarkten

Bureau: Alfred International en Vijf890         

Eindverantwoordelijke klant: Tom Verwijst

Eindverantwoordelijk bureau: Marco Jongeneel, Jochem Kleine, Michelle Doornbusch             

Productiemaatschappij: Pastrami               

Regisseur: Ricardo Paterno           

Camera: Sami El Hassani, Giorgio Oehlers          

Editor: Giorgio Oehlers  



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken