Monique Botman vertrekt bij Omnicom Public Relations Group

24aug 201721:48
  • Bureaus
  • 17716 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • PersonaliaCommunicatiePRPromotie

nieuws Monique Botman vertrekt per 1 september bij Omnicom Public Relations Group Nederland. Ze was ruim negen jaar werkzaam binnen Porter Novelli, onder meer als managing director. Daarna vervulde ze de overkoepelende functie van managing director social impact & creating shared value binnen Omnicom PR Group. Wat Botman straks gaat doen is nog niet bekend.

'Ik heb de afgelopen jaren met ontzettend veel passie en plezier binnen dit mooie bureau gewerkt', zegt Botman. 'Aansprekende klanten, uitdagend werk en een uniek sfeer zorgen er voor dat iedere dag een nieuw avontuur is. De recente fusie met Ketchum en FleishmanHillard in de Omnicom Public Relations Group daagde mij uit om na te denken over de toekomst. En ik heb besloten dat dat een nieuwe stap wordt buiten het bureau. De komende weken neem ik de tijd om in alle rust over verschillende opties na te denken.'

Monique Botman (1966) startte in 2008 bij Porter Novelli. Zij gaf vorm aan de werkgroep Overheid & Non-profit, eerst als senior adviseur en later als account director. In 2014 werd zij managing director van Porter Novelli Nederland, als opvolger van Frank Peters. Botman werkte onder andere voor verschillende ministeries, provincies en gemeenten, De Nederlandsche Bank, Kamer van Koophandel en Hoogheemraadschap van Rijnland, maar ook voor meer commerciële klanten zoals Med-El, Topicus, Achmea, VGZ, Britvic en Beiersdorf.

Voorafgaand aan haar komst naar Porter Novelli werkte Botman bij diverse overheidsorganisaties zoals Rijkswaterstaat Noord-Holland, gemeente Heemskerk en de provincie Noord-Holland. Daar deed ze ervaring op in de volle breedte van het communicatievak. Naast haar werk voor Porter Novelli is Botman actief in de vakgroep Corporate Communicatie van Logeion en is ze bestuurslid van de VPRA. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners