Selmore ontwikkelt internationale campagne voor Sixt

31aug 201709:40
  • Bureaus
  • 7038 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • MerkenMarketingCommercialsCampagnes

nieuws Drie jaar werken Selmore en Sixt inmiddels samen, op basis van het motto ‘Gefixt met Sixt’. Na vijf films komen er nu drie bij die internationaal ingezet gaan worden door het autoverhuurbedrijf.

Selmore ontwikkelde de drie nieuwe films samen met de Zweedse regisseur Magnus Renfors, die is aangesloten bij Hobby Film. Deze campagne, getiteld 'Swap', zal niet alleen in Nederland, maar ook in België en Spanje te zien zijn.

De eerste van de drie nieuwe films gaat over een gezin dat op vakantie gaat met de trein. Maar zoals iedereen met jonge kinderen weet, is het nog een hele kunst om iedereen bij elkaar te houden. Een huurauto kan dan een uitkomst bieden.

Credits

Klant: Sixt | Bureau: Selmore | Creatieve directie: Diederick Hillenius | Copywriter: Bram Eigenfeld | Art Director: Louk Derks | RTV-producer: Hanneke Kampschreur | Account: Kim de Winter | Verantwoordelijk bij klant: Maarten Ordelman, Florian Wude, Robin Ruschke | Productiemaatschappij: Hobby Film | Regisseur: Magnus Renfors | Producer: Anna Bergstrom | D.O.P./Cameraman: Olivier Cariou | Offline studio: MRTN | Offline editor: Martin Heijgelaar | Online: Ambassadors | Grading: MPC met Richard Fearon | Geluidstudio: Ambassadors | Geluidstechnicus: Rens Pluijm




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners