WeTransfer is partner van Adnight

23aug 201710:40
  • Bureaus
  • 6122 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CreatieEvenementReclame

nieuws Met nog zes weken te gaan tot de tweede editie van Adnight sluit WeTransfer aan als officiële partner. Op 6 oktober openen 50 creatieve bureaus hun deuren om zichzelf te presenteren aan een publiek van vakgenoten, marketeers en andere geïnteresseerden. WeTransfer buigt zich samen met de Adnight-organisatie over de muzikale en creatieve invulling van de afterparty, waar iedereen aan het eind van de avond kan samenkomen.

WeTransfer heeft een sterke band met de creatieve industrie. Meer dan 70% van de ruim 40 miljoen actieve gebruikers zijn werkzaam in die sector en de service staat internationaal bekend als pionier in de reclamewereld. Dirk Jan de Krom, mede-oprichter van Adnight, is dan ook blij met de samenwerking: 'Na het succes van vorig jaar hebben we hard gewerkt aan een professionaliseringsslag van Adnight. Daarbij zochten we een kwalitatieve partij die creativiteit en onze industrie een warm hart toedraagt. Dat is met WeTransfer zeker gelukt.'

Nalden, co-founder en CIO van WeTransfer: 'Voor ons is het belangrijk om mensen in de creatieve industrie met elkaar te verbinden, zoals we dat ook online doen. En dat gaat natuurlijk het beste na kantooruren. Daarom doen we graag mee met dit initiatief.'

Afterparty in Marktkantine

De afterparty in samenwerking met WeTransfer vindt dit jaar plaats in De Marktkantine van 23:00 uur tot 05:00 uur. Bezoekers die zowel het programma als de afterparty willen bezoeken kunnen een passe-partout kopen. Er zijn ook kaarten beschikbaar die alleen toegang bieden tot de deelnemende bureaus.

Naast de afterparty is ook de programma-website van Adnight gelanceerd. Hier vinden bezoekers de eerste programma’s van deelnemende bureaus. Bezoekers kunnen onder andere een audiotour volgen bij N=5, een kijkje nemen in het ‘circus’ van Boomerang of deelnemen aan Ogilvy’s AdQuiz. 

Voor de ontwikkeling en het design van de website tekende 51North, die tevens de visuele stijl en alle visuele communicatie van ADNIGHT ontwikkelde. Kaarten zijn te koop via Adnight.nl. Hier staat ook een overzicht van alle 50 deelnemende bureaus. 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners