999 Games kiest voor Abovo Media

999 Games kiest voor Abovo Media
  • Bureaus
  • 15 sep 2017 @ 09:50
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediabureau

Abovo Media gaat de mediaplanning, inkoop en strategie verzorgen voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games. De verschillende campagnes zullen te zien zijn op Zapp Kids, Nickelodeon, TLC en FOX.

999 Games maakt spellen als Carcassonne, 30 Seconds, Halli Galli, Qwirkle en Catan.

Erik de Jong, salesmanager van 999 Games: “Abovo Media heeft op ons een zeer gedreven en deskundige indruk gemaakt. Daarnaast zijn ze een ervaren speler op het gebied van media-inkoop. Hierdoor hebben we scherpe prijsafspraken kunnen maken.”

Kees Verbeek, directeur van Abovo Media: “We zijn bijzonder blij met een klant als 999 Games. Ze hebben in enkele jaren tijd op geheel eigen wijze de leidende marktpositie veroverd in de spellenbranche. Een prestatie van topniveau. We gaan alles uit de kast halen om ze te helpen met het consolideren daarvan.”


 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken