Edward van de Ridder, head of strategy bij Alfred
- Bureaus
- 20 sep 2017 @ 14:17
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 20 sep 2017 @ 14:17
- Sjaak Hoogkamer
Edward van de Ridder zet zijn carrière voort als Head of Strategy bij Alfred. Van de Ridder vertrok eind 2016 bij NOISE, het bureau waarvan hij medeoprichter was.
Van de Ridder in een eerste reactie op zijn benoeming: ‘De eerste 12 jaar van mijn carrière heb ik bij TBWA op hele grote merken gewerkt. In de 11 jaar NOISE heb ik fantastische klussen mogen doen op het snijvlak van digital en activatie. Bij Alfred komt dit alles samen: hier kan ik grote merken adviseren in de volle breedte.'
Met zijn ervaring op digital en activatie denkt Van de Ridder een 'mooie bijdrage te leveren' aan de weg die Alfred vorig jaar is ingeslagen. Hij voerde gesprekken met verschillende partijen, maar vanaf het allereerste contact met Alfred was hij enthousiast: ‘Ik kende Alfred al vanuit eerdere samenwerking met NOISE op C1000 en Grolsch. De klik die er toen al was, was niet verdwenen.’
Eddy Salfischberger, managing partner van Alfred, is blij met de komst van Van de Ridder. ‘Het afgelopen jaar hebben we de vraag van onze klanten, naast tv, naar digital, social en activatie enorm zien toenemen. Met Van de Ridder erbij brengen we dit weer naar een volgend niveau.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing