Etcetera maakt campagne voor Reaal met Freek Vonk. En zijn moeder

Etcetera maakt campagne voor Reaal met Freek Vonk. En zijn moeder
  • Bureaus
  • 11 sep 2017 @ 14:57
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Freek Vonk speelt een rol in de nieuwe reeks commercials van verzekeraar Reaal. De belangrijkste rol in is echter niet weggelegd voor de televisiebioloog maar voor zijn moeder.

Zonder haar is Freek nergens. Zij zorgt er achter de schermen voor dat alles Lekker geregeld is en alles weer op zijn pootjes terecht komt.

Jeroen de Graaf, directeur merk & communicatie van Vivat: ‘Iedereen kent in zijn omgeving wel zo'n type die alles regelt op de achtergrond en altijd voor iedereen klaar staat als het een keer tegenzit. De regelaar die vrijwel ongemerkt zorgt dat alles vlekkeloos verloopt, zodat anderen onbezorgd hun eigen leven kunnen leiden. Reaal is van mening dat verzekeren geen moeite mag kosten, zowel bij afsluiten als bij schade. Daarvoor wil Reaal deze regelaars ondersteuen, zodat die ook een keertje kunnen zeggen: Lekker geregeld!.’

In de eerste commercial zien we Saskia Vonk, gespeeld door een actrice, die Freek al van jongs af aan helpt om van zijn obsessie voor gevaarlijke dieren zijn beroep te maken.

Credits

Bureau: Etcetera | CCO: Ben Imhoff | Creatie: Raymond van Schaik, Maarten Remmers | Strategie: Job Koopman | Agency Producer: Marieke Prette | Business | Director: Danny van de Wetering | Regie: Sven Super (In Case Of Fire) Producer: Arjan Oosterveer | Special Effects&Sound:  PostOffice | Studio Freek: Freek Vonk, Jochem Manus v/d Jagt, Rosalie Stone, Sesanne Leeuwenburg

www.etcetera.nl



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken