Groen & Kool maakt B2B-campagne voor betaaldienst CCV

1sep 201709:19
  • Bureaus
  • 13740 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • ZakelijkCommercialsCampagnes

nieuws Een pinautomaat die het niet doet is een crime voor ondernemers. Dat is de insteek van een nieuwe B2B-campagne van CCV Nederland, die dit probleem tot het minimum wil beperken. De campagne is ontwikkeld door reclamebureau Groen & Kool uit Laren.

Bij CCV Nederland weten ze hoe belangrijk een goede betaaloplossing voor een ondernemer is. Als klanten niet kunnen betalen dan staat de business 'op pauze'. Daarom zorgt CCV ervoor dat alles altijd werkt. Om dit te communiceren ontwikkelde Groen & Kool de merkcampagne ‘Voorkom pauze’. We laten letterlijk zien én horen wat er gebeurt als klanten niet meer kunnen betalen: de business van een ondernemer gaat op pauze. Media-inzet: online video en radio.

Credits 

Klant: CCV Nederland | Bureau: Groen & Kool | Creatie: Margriet Groen, Jeroen Buddingh | Productie: Moving Art | Verantwoordelijk bij klant: Anne van der Burgt, Richard Kerkhoff, Peter van Leeuwen | Mediabureau: Feli Hansen Conversation Suite




comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners