Havas Lemz trapt af voor Bolletje met 'coole' commercial

Havas Lemz trapt af voor Bolletje met 'coole' commercial
  • Bureaus
  • 27 sep 2017 @ 00:04
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • FoodMerkenCommercialsCampagnes

Na een bureauoriëntatie is Havas Lemz aan de slag voor Bolletje. Vanuit een vernieuwde strategie is deze week het eerste werk zichtbaar voor de Lichte Crackers van Bolletje. Of zoals die ene coole juf zegt: 'Perfect!'

Centraal staat het bakkersambacht van de bakkers van Bolletje en hun inventiviteit. De bakkers hebben altijd een eigentijds antwoord op de behoeften van Nederlandse consumenten. Met natuurlijke producten die voedzaam, verantwoord en verrassend zijn.

In de campagne richten mensen zich rechtstreeks tot Bolletje. De vraag is voor de bakkers het startsein om aan de slag te gaan en met het perfecte product terug te komen. Zoals de nieuwe Lichte Crackers: lekker licht en dun, maar toch boordevol vezels en dus voedzaam.

In de komende tijd wordt door Havas Lemz verder invulling gegeven aan de strategie en campagne, samen met Millford en Mediaxplain.

Credits

Bureau: Havas Lemz
Verantwoordelijk bij klant: Sándor van Mil
Agency Producer: Vanessa Janssen
Regie: Sven Super
Productiemaatschappij: In Case of Fire
Producer: Arjan Oosterveen
D.O.P.: Rutger Storm                   
Offline montage: Marc Bechtold - Kapsalon editing & hard cuts
Postproductie: Postoffice Amsterdam
Sound: Kees Kroot - Soundcircus
Casting: Groen Casting
Mediabureau: Mediaxplain
 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken