Icemedia ontwikkelt Lip Sync Challenge voor Zeldzame Ziekten Fonds

Icemedia ontwikkelt Lip Sync Challenge voor Zeldzame Ziekten Fonds
  • Bureaus
  • 6 sep 2017 @ 12:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Sponsoring

Via een door Icemedia ontwikkelde Lip Sync Challenge worden Nederlanders door het Zeldzame Ziekten Fonds en Sanofi Genzyme opgeroepen om mee te doen aan een wereldrecordpoging om de langste muziekvideo ter wereld te maken.

Tot het record is verbroken, doneert Sanofi Genzyme voor iedere deelnemer 1 euro aan het Zeldzame Ziekten Fonds. Het bestaande wereldrecord in het Guinness World Book of Records staat op 24 uur.

Met deze campagne willen de Stichting Zeldzame Ziekten Fonds en het biotechnologisch bedrijf Sanofi Genzyme de aandacht vestigen op zeldzame medische aandoeningen.

Ruim één miljoen kinderen en volwassenen in Nederland hebben met dit soort ziekten te maken. De meeste van deze aandoeningen zijn levensbedreigend, terwijl slechts voor een beperkt aantal patiënten behandeling beschikbaar is. De campagne wil, in eerste instantie, hiervoor zoveel mogelijk aandacht vragen en tevens wijzen op het feit, dat meer onderzoek naar zeldzame ziekten van levensbelang is.

Icemedia ontwikkelde het concept en alle ondersteunende techniek. Van mobile app tot en met het online platform.

Zie ook: www.lipsync.nu

 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken