Indie en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne Tele2
- Bureaus
- 22 sep 2017 @ 17:59
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 22 sep 2017 @ 17:59
- Redactie Bureaus
Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie. De Super Super Super Selfie-lens wordt geïntroduceerd door Roxeanne Hazes, de selfie koningin van Nederland. Roxeanne is onder andere te zien in een video vol met snaps, pugs en friet smileys.
De lens en campagne werden ontwikkeld door Indie Amsterdam en Code d'Azur. Emilio de Haan en Madelon Uljee, die de creatieve directie vormen van Indie Amsterdam/Code d'Azur: 'Het was te gek om met elkaar en Snapchat de ultieme selfie-lens te ontwikkelen. Hij is net zo dik en overdadig geworden als gehoopt, net als de bijbehorende clip met Roxeanne.'
Danielle Snoeij, Head of Brand van Tele2: 'De Super Super Super Selfie-lens is niet alleen heel erg Fun Rebel Tele2, maar ook nog eens superhandig. Je bespaart er minstens vijf mislukte selfies mee. En je kunt hem ook nog eens unlimited sharen.'
De soundtrack voor deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met Roxeanne, haar vaste producer Arno Krabman en Paul Laffree. Naast de videoclip en de lens, die te gebruiken is in Snapchat, worden outdoor, trams en radio ingezet voor de Super Super Super Selfiecampagne.
Credits
Klant: Tele2 | Verantwoordelijk vanuit Tele2: Danielle Snoeij, Marc Koopmanschap | Creative Agency: INDIE Amsterdam, Code d'Azur | Productiemaatschappij: AG Producties | Muziek: Arno Krabman en Paul Laffree | Zang: Roxeanne Hazes | Regisseur: Kevin Boitelle | Producer: Allen Grygierczyk | DOP: Thijmen Doornik | Editor: Amber Hooijmans | Art department: Hanneke Wind | Styling: Indiana Roma Voss | Post-Production: de Grot | Grading: Joppo in de Grot | Muziek mixage: Audentity | Offline mediabureau: MEC | Online mediabureau: iProspect
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing