Indie en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne Tele2

Indie en Code d'Azur ontwikkelen lens en campagne Tele2
  • Bureaus
  • 22 sep 2017 @ 17:59
  • 21565 x gelezen
  • Link
  • Redactie Bureaus
  • CampagnesAdvertising

Tele2 komt met een Snapchat-lens voor instant dikkere lippen, grotere ogen en een strakkere kaaklijn. Met deze lens maakt iedereen de perfecte selfie. De Super Super Super Selfie-lens wordt geïntroduceerd door Roxeanne Hazes, de selfie koningin van Nederland. Roxeanne is onder andere te zien in een video vol met snaps, pugs en friet smileys.

De lens en campagne werden ontwikkeld door Indie Amsterdam en Code d'AzurEmilio de Haan en Madelon Uljee, die de creatieve directie vormen van Indie Amsterdam/Code d'Azur: 'Het was te gek om met elkaar en Snapchat de ultieme selfie-lens te ontwikkelen. Hij is net zo dik en overdadig geworden als gehoopt, net als de bijbehorende clip met Roxeanne.'

Danielle Snoeij, Head of Brand van Tele2: 'De Super Super Super Selfie-lens is niet alleen heel erg Fun Rebel Tele2, maar ook nog eens superhandig. Je bespaart er minstens vijf mislukte selfies mee. En je kunt hem ook nog eens unlimited sharen.'

De soundtrack voor deze campagne is ontwikkeld in samenwerking met Roxeanne, haar vaste producer Arno Krabman en Paul Laffree. Naast de videoclip en de lens, die te gebruiken is in Snapchat, worden outdoor, trams en radio ingezet voor de Super Super Super Selfiecampagne.

Credits

Klant: Tele2 | Verantwoordelijk vanuit Tele2: Danielle Snoeij, Marc Koopmanschap | Creative Agency: INDIE Amsterdam, Code d'Azur | Productiemaatschappij: AG Producties | Muziek: Arno Krabman en Paul Laffree | Zang: Roxeanne Hazes | Regisseur: Kevin Boitelle | Producer: Allen Grygierczyk | DOP: Thijmen Doornik | Editor: Amber Hooijmans | Art department: Hanneke Wind | Styling: Indiana Roma Voss | Post-Production: de Grot | Grading: Joppo in de Grot | Muziek mixage: Audentity | Offline mediabureau: MEC | Online mediabureau: iProspect




Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken